Megszűnik az egyik mobilszolgáltatás

Belföldi hírek - szerző: Kótány Jenő

Végleg kivonul az országból, így április közepétől megszűnik a Tesco nevéhez köthető, saját számmezővel rendelkező telefonszolgáltatás. Az ügyfélkör a Vodafone-hoz kerül át – a hívószám megtartása mellett.

 

A kivonulás miatt a Tesco Mobilnál április elsejétől már nem lehet új előfizetést kötni, illetve ötödikétől az átadás befejezéséig egyenlegfeltöltésre sem lesz mód.

 

Amit fontos tudni, a szolgáltatóváltás automatikus, a szükséges módosításokról az ügyfelek SMS-t kapnak, amennyiben a feltételek nem felelnek meg, úgy az értesítés kézhezvételétől számított 15 napon belül a szerződés felmondható, illetve kártyás előfizetés esetén a fel nem használt összeget – külön kérésre – kötelesek visszafizetni.

 

A szolgáltatóváltás után az eddigi feltételek és opciók közül több megszűnik, ilyen lesz például a Clubcard, valamint az Ingyenpercek opció, adta hírül többek mellett a Privátbankár és a HVG.