Hétfőtől a Tixa felületére költözik a fürdő online jegyértékesítése. A korábbinál egyszerűbb és gyorsabb vásárlást lehetővé tevő rendszer a fürdő számára is gazdaságosabb.
A vendégek számára legegyszerűbb online értékesítési felületet kerestük – mondta Herendi Ferenc. A fürdő igazgatósági tagja megjegyezte, már korábban is próbára tették a Tixa felületét. Nem titkolt szempont volt, hogy az értékesítés is kedvezőbb jutalékokkal dolgozzon – ismertette.
A Tixa rendszere mögött álló évtizedes fejlesztés eredményeként a vendégek alig néhány kattintással, egy egyértelmű, áttekinthető, letisztult felületen juthatnak hozzá a jegyükhöz. Mindemellett az eladások után a korábbinál kedvezőbb jutalékrendszer kevesebb pénzt von le a fürdőtől is – tette hozzá az igazgató.
A harkányi fürdőbe online ezen az oldalon vásárolhat jegyet.
A Facebook gombja működik ugyan, de az uniós szabályok miatt nem, vagy csak nagyon ritkán tárolja a megosztások számát.