Marosi: ez már nem a ránk támadó sült galambok világa

Helyi - szerző: KT

A közös munkára kérte fel a fürdő dolgozóit Marosi András a péntek reggel tartott állományülésen.

 

Célunk alázatos, szorgos munkával, önökkel összefogásban tevékenykedni egy modern, mai kor legfrissebb elvárásainak minden tekintetben megfelelő gyógyfürdő és wellnessközpont kialakításában – fogalmazott az igazgatóság elnöke.

 

Hozzátette: a fürdőben mindenkinek tulajdonosi szemlélettel kell megélni mindennapjait, hiszen az a miénk, viseljük jó gazdaként gondját. Erősítsük meg magunkat, legyen a munkánknak olyan értéke, amelyből újra a legszebb, legmodernebb fürdőt tudjuk megteremteni.

 

Vezetőségi értekezlet. Az igazgatóság tagjai balról jobbra: dr. Zsadányi Zsolt, Marosi András, Szilágyi Tibor

 

Marosi András szavait Szilágyi Tibor is megerősítette, amikor közölte: a munkavállalókat szeretnénk egy szoros, már-már családias csapattá kovácsolni, akik messzemenőkig lojálisak a vállalathoz és kollégáikhoz, örömmel mennek nap mint nap dolgozni, akar személy szerint érdekeltek a fejlődésben. Az ebben rejlő, pénzben nem mérhető potenciált szeretnénk gazdaságilag felhasználható erőforrássá alakítani és a fürdő előnyére fordítani, hogy a nagyon lassan elindult vendégszám növekedés exponenciális emelkedéssé válhasson.

 

Dr. Zsadányi Zsolt az állományülést követő vezetői értekezlet előtt kérdésre válaszolva elmondta, meg kell vizsgálni azokat a kapcsolati és együttműködési lehetőségeket is, melyek még szélesebb körben lehetővé teszik a fürdő megjelenését, országos köztudatba történő beépülését. Mint a szervezeti felépítés kidolgozásáért is felelős igazgató kifejtette, a vezetőség cseréje komoly változást jelent a fürdő életében, így az természetes, ha a dolgozók részéről valamilyen szintű bizonytalanság övezi a kezdeti időszakot, azonban biztos benne, hogy rövid időn belül felismerik a három fős igazgatóság működésében rejlő pozitívumokat. A közös munkával kapcsolatban megjegyezte, sok változtatni való van jelenleg is a fürdő körül, mely elsősorban nem pénz, hanem szemléletváltás és elhatározás kérdése.


A Facebook gombja működik ugyan, de az uniós szabályok miatt nem, vagy csak nagyon ritkán tárolja a megosztások számát.