Újvidéken és Belgrádban népszerűsítette az elmúlt hetekben Harkány a fürdőt. A két utazási kiállítás a déli térség legnagyobb seregszemléje, melyen meglévő és új partnerekkel is sikerült egyeztetni.
Mint Herendi Ferenc rámutatott, az emberek ma már nem ilyen összejöveteleken tűzik ki úticéljukat, de az utaztatók, leendő partnerek jelen vannak. A harkányi fürdő új konstrukciókról szóló egyeztetések mellett a tervezett fejlesztésekről is beszámoltak azoknak az üzleti partnereknek, akikkel az elmúlt években célul kitűzött déli nyitás zászlaja alatt kapcsolatot építettek ki. Új kapcsolatok révén sikeresnek látszik az a törekvés, hogy szerb és horvát közönséget megszólítva nyissanak új, a lehetőségekhez képest korábban kihasználatlan piac felé.
Mint az igazgató jelezte, a korábbi évben kiosztott kedvezményes kuponok felhasználása alátámasztja a piac életképességét és a déli térség fogékonyságát a harkányi szolgáltatásokra, melyek közül most a gyógyászat, illetve a harkányi gyógyvízből készített gyógyhatású készítmények népszerűsítése volt terítéken.
A külföldi partnerek az idegennyelvi, online tájékoztatásban látnának fejlesztési lehetőséget – mondta Herendi Ferenc. Mivel ez egy visszatérő jelzés, a fürdő célul tűzte ki az ebben való előrelépést.
Kedvező visszhangra találtak a szabadtéri fejlesztések, így a nyáron átadott csúszdaparkot és a tervezett, korszerű beléptetőrendszer koncepcióját is kedvezően fogadták az utazási irodák és a harkányi szolgáltatásokat immáron egész évben kiajánló partnerek.
A Facebook gombja működik ugyan, de az uniós szabályok miatt nem, vagy csak nagyon ritkán tárolja a megosztások számát.