A magyar fogyasztók többsége darált kávét vesz, a fogyasztás alig 13 százalékát teszi ki a szemes kávé. A kapszulák egyre inkább teret hódítanak, több, mint 23 százalékkal vannak jelen a piacon.
A legegyszerűbb kávékészítés egyik fő buktatója a kapszula kiválasztása, amit a legtöbben rendre el is hibáznak.
Ki ne válogatott volna már a különböző dobozok között a kávészemeket vizsgálgatva, hogy egy közepes erősségű presszó, hosszú vagy tejeskávénak való töltetet találjon? Valójában nem tette, ugyanis a stilizált kávészemek nem az erősséget, hanem az íz intenzitását jelölik.
A koffein mennyiségét valójában leginkább a kávé fajtája után lehet megválogatni: az arabica kevesebbet tartalmaz, mint a robusta.
A Facebook gombja működik ugyan, de az uniós szabályok miatt nem, vagy csak nagyon ritkán tárolja a megosztások számát.