Harkány is képviselteti magát a szarajevói turisztikai vásáron. A Sarajevo Destination Festival már egy olyan rendezvény, melyen a fürdő a célzatosan déli térségbe irányuló törekvései nyomán, az ott kiépített partneri kapcsolat keretein belül lehet jelen.
Mint Herendi Ferenc emlékeztetett, a fürdő déli szomszédaink irányába való nyitását az elmúlt év óta tudatosan alakítják, az eredmények pedig mérhetően igazolják a horvát és szerb térségeket célzó stratégia helyességét. Az igazgató kiemelte: a szomszédos országokból érkező vendégek száma negyedévről negyedévre nőtt a korábbi évek azonos időszakához képest.
Ezt az irányt erősítenék a most Szarajevóban megrendezett seregszemlén is, ahova a beutaztatókkal történő tárgyalások mellett közvetlen ajánlatokkal is érkeznek a fürdő bosnyák nyelvet is beszélő munkatársai.
Herendi Ferenc kérdésre válaszolva elmondta: a részvétel nem jelent anyagi megterhelést a fürdővállalat számára, ugyanis az elmúlt év során a már többször hangoztatott marketingkoncepciónak megfelelően beléptek a Tuzla Kantoni Kereskedelmi Kamara turisztikai egyesületébe, melynek tagjai a jelképes összegű tagdíj mellett Horvátország, Szerbia, Bosznia-Hercegovina és Montenegró turisztikai rendezvényein is díjmentesen vehetnek részt standjaikkal.
A Facebook gombja működik ugyan, de az uniós szabályok miatt nem, vagy csak nagyon ritkán tárolja a megosztások számát.