Feldarabolt sínek, széthajigált óriási csavarok, kesztyűk, ásványvizes palackok és szemét – hamisítatlan szakmunka folyt az 58-as út elkerülő szakaszán, a korabeli vasút átjárójának helyén.
A Máv korábban döntött arról, hogy megszünteti két, az 58-as főúton lévő átjáróját Harkányban. Bár az 58-ason soha nem volt két vasúti átjáró, így elméleti kérdés, hogy a vállalt munka felét vagy egészét tudták-e le az elkerülőn lévő aszfaltfolttal. Sajnos az eredményt tekintve nincs vele előrébb a város, sőt! Az aszfaltozás nem utat túl a magyar vasút és a hazánkban megszokott útjavítás igényein, így ahol eddig gond nélkül át lehetett hajtani, most bizony lassítani kell.
Az átjárót ugyanis nemrégiben újították fel, a gumiburkolat gond nélküli áthaladást biztosított. Most – főként a körforgalmat elhagyva – vissza kell lassítani, mert a kátyú megdobja az autót, mi rosszabb, a motort. A kamionforgalomnak is kitett aszfaltcsík várható megsüllyedésével ez a jelenség később rosszabb lesz.
Még korábban megkerestük az illetékeseket, hogy megtudjuk, miért nem a Petőfi utca átjáróját szüntetik meg, egyáltalán tudták-e, hogy az 58-as út már nem a városon át vezet, és egyébként is három vasúti átjáró található Harkányban. A kérdés vélhetően meglepte őket, választ azóta sem tudtak adni.
Egy átjáró átalakítása számszakilag még várat magára, vélhetően a pécsi, bevezető szakasz lesz az. Abban csak bízni lehet, hogy az nem csak egy újabb, az igénytelen munkavégzés oltárán vérző deficitet jelent majd a városba érkező vagy innen távozó autósoknak.
A Facebook gombja működik ugyan, de az uniós szabályok miatt nem, vagy csak nagyon ritkán tárolja a megosztások számát.