Nemsokára ezért is fizetünk a YouTube-nak

Technológia - szerző: KT

A YouTube napokban partnereinek küldött leveléből kiderül, hogy június 15-től fizetni kell a reklámmentességért. A díj mértéke egyelőre nem tisztázott, azt azonban leszögezik, hogy a havidíjak hirdetések utáni bevételének 55 százalékát a videók tulajdonosainak adják.

 

 

A Google tulajdonában lévő videomegosztó közösségi portál életében nem újdonság a fizetővendég: egy éve a legnépszerűbb csatornákat kötötték előfizetéshez. A mostani fizetős reklámmentességet először az USA-ban vezetik be, majd fokozatosan terjesztik ki a világ többi tartományára.

 

A lépést a Netflix miatt is meg kellett lépnie a portálnak, ugyanis ott igény mutatkozik a fizetős tartalomra amellett, hogy látogatottságában lassan vetekszik a YouTube havi egymilliárd felhasználójával.

   
 

A Facebook gombja működik ugyan, de az uniós szabályok miatt nem, vagy csak nagyon ritkán tárolja a megosztások számát.