Az előző év azonos időszakához képest a strandbelépők száma visszaszorult ugyan – ami a kedvezőtlen időjárásnak köszönhető – de az eladott csúszdajegyek szépítenek a szabadtéri eredményeken. A gyógyfürdő viszont kiemelkedően teljesített az év eddigi időszakában; negyedmillió vendégnél tart. Kora őszi pillanatkép.
Ez év augusztus 15-éig több mint 94 ezer strandbelépőt értékesített a fürdő, ami sajnos nem éri el a 2015. év időarányos értéket. Ennek hátterében elsősorban a tavalyi extra meleg, hőségriadókkal tarkított nyárhoz képest a kimondottan hűvös időjárás és a hétvégéket sújtó sok csapadék áll – mondta Hegyi Ákos. Mint a Harkányi Gyógyfürdő Zrt. vezérigazgatója hozzátette, jobb hír, hogy a tavalyi évhez képest több gyógyfürdő jegy került értékesítésre, idén augusztus közepéig 250 ezer fő fordult meg a gyógyfürdőben.
Ez összességében az év első hónapjában több árbevételt hozott a fürdő számlájára, igaz fontos azt is kiemelni, hogy idén a bevételi oldalt erősíti már július eleje óta a csúszdapark árbevétele is. A több mint 20 ezer eladott csúszdajegy is bizonyítja, hogy a városvezetés és a fürdő vezetése jó döntést hozott, amikor felvállalta a csúszdapark megvalósítását közösen, saját forrásból, hitel felvétele nélkül – fogalmazott a vállalat első embere.
A Fürdő már az őszi szezon, az év végéig tartó időszak tervezését véglegesíti. Nemsokára nyilvánosságra kerülnek a decemberig tartó kedvezményes ajánlatok, karbantartási munkálatok és az azokkal járó medencelezárások időpontjai.
Legkésőbb tavasszal kezdődik a kettes épületet érintő felújítás első üteme, melyre biztosítottak az anyagi feltételek – mondta Hegyi Ákos a múlt héten tartott bejáráson. Most hozzátette, hogy továbbra is tervben van a gyerekmedence környezetének felfrissítése, a kettes épület átalakításának tervei leadásra kerültek engedélyeztetésre, a pavilon sor újraélesztése is előkészítés alatt áll, és számos olyan beruházás kezdődött el, ami nem látható, de a működéshez elengedhetetlenek.
A Facebook gombja működik ugyan, de az uniós szabályok miatt nem, vagy csak nagyon ritkán tárolja a megosztások számát.