Könnyen megünnepelhetjük a félmilliomodik vendéget

Helyi - szerző: HH

A keddi összesítés szerint idén több mint 459 ezer fürdőjegy került értékesítésre, ami már önmagában is meghaladja a 2014-ben eladott valamennyi jegyet. Tavaly 485 ezer belépő kelt el, idén a kitűzött félmilliós darabszám is teljesülni látszik.

 

A választásokat követően, 2014 őszén hektikus állapotok uralkodtak a fürdőben és előkészítetlen volt a hátralévő két hónap – emlékezett vissza Hegyi Ákos. A fürdő vezérigazgatója rámutatott, abban az évben 458 ezer eladott jegyet könyvelhettek el.

 

A jó időjárás is segítette a munkánkat 2015-ben, így abban az évben az elvárásnak megfelelően 485 ezer ember lépett be a kapukon – mondta, hozzátéve: ez árbevétel növekedéshez vezetett, de a vállalat kiadási oldalát is sikerült csökkenteni, amivel nagyon szép mérleg szerinti eredményt értek el.

 

A 2016-os üzleti terv elkészítésekor immáron félmilliós célt tűzött ki a vállalat. A város és a fürdő jobb marketingtevékenysége, a vonzó akciók mellett az egyenletesebb időjárás is hozzájárult ahhoz, hogy a keddig eladott 459.438 belépő meghaladta a 2014-es év mutatóit. A következő hónapok akciói és az addigi eredmények azzal kecsegtetnek, hogy év végére a fürdő eléri a félmilliós látogatószámot, ami a későbbi évek meghatározó irányszáma is lehet – véli a vállalat első embere.

 

A félmilliós vendégszámhoz épp a havi átlagban eladott belépők számának felét kell értékesíteni – novemberben és decemberben egyaránt.

 

A legmagasabb, 1990-es kétmilliós látogatószám óta az országban gombamód nőttek ki a fürdők, a fejlesztések hiánya miatt Harkány elvesztette előnyét. A gyógyfürdőben történtek ugyan fejlesztések, de a felzárkózáshoz milliárdos nagyságrendű állami vagy magántőke lenne szükséges.


A Facebook gombja működik ugyan, de az uniós szabályok miatt nem, vagy csak nagyon ritkán tárolja a megosztások számát.