Jövő évtől eltűnnek az átugorhatatlan félperces reklámok a YouTube-ról. Igaz, a 15 és 20 másodperces reklámok még maradnak a közel egymilliárd felhasználó nagy bánatára.
A félperces videók könnyen kikerülhetőek, ugyanis az oldal újratöltésével több időt spórolhatunk, mintha megnézzük a reklámot. Éppen ezért a kisfilmek nem is hoztak elég bevételt, a panaszok miatt pedig inkább megválik tőle a YouTube.
Nem marad beugró reklám nélkül a csatorna: aki beállította a bevételszerzés ily bosszantó formáját, 6 másodperces szintén átugorhatatlan, de legalább rövid filmecskét kell lejátszás közben néznie. Egyelőre megmaradnak a 15 és a 20 másodperces reklámblokkok is.
A Facebook gombja működik ugyan, de az uniós szabályok miatt nem, vagy csak nagyon ritkán tárolja a megosztások számát.