Nemsokára megnyitja belga áruházait a Burger King, de a McDonald’s uralta területet célzó kampányával kicsit melléfogott: magára haragította a másik királyt.
A reklámban azt hirdeti a francia riválisát felvásárló gyorsétteremlánc, hogy döntsék el, ki a király: Fülöp vagy a Burger King. Az online kampány kiegészül egy interaktív elemmel is: aki Fülöpre kattint, attól megkérdezik, jól meggondolta-e, ugyanis biztos, hogy az nem fog jó sült krumplit sütni. Az udvar szóvivője helytelenítette a kampányt, és nehezményezte, hogy nem keresték meg őket azzal, felhasználhatják-e a király arcképét.
Belgiumban keveredik a holland, francia és német nyelv. Az alkotmányos monarchia és parlamentális demokrácia élén a király áll, aki I. Lipót egyenes ági leszármazottja.
A Facebook gombja működik ugyan, de az uniós szabályok miatt nem, vagy csak nagyon ritkán tárolja a megosztások számát.