Lecsapott a Burger King a meki elvesztett Big Mac védjegyére

Nagyvilág - szerző: HH

Egy ír gyorsétterem-franchise tulajdonos, Pat McDonagh közel ötven éven át pereskedett a McDonald’s-al, mert miután Supermac becenévvel illették a futballpályán, nyitott egy Supermac nevű éttermet – ez pedig a gyorsétterem-láncnak fájt.

 

A történet vége most az lett, hogy az Európai Unió Szellemi Tulajdoni Hivatala úgy döntött, hogy bárki használhatja a Big Mac kifejezést az EU-n belül.

 

A nagy riválisnak, a Burger Kingnek nem is kellett több, azonnal bedobott néhány verhetetlen reklámszöveget: Big Mac, csak szaftosabban és finomabban illetve Bármi, csak ne egy Big Mac legyen, és Az, ami a Big Mac szeretne lenni.

 

 


A Facebook gombja működik ugyan, de az uniós szabályok miatt nem, vagy csak nagyon ritkán tárolja a megosztások számát.