Harkányban és a környező településeken a helyi vállalkozások körében végzett felmérést a Szociográf Kft – jelezte a cég megkeresésünkre.
Arra voltak kíváncsiak, hogy amennyiben lehetőség lenne rá, együttműködnének-e a fürdővel a turisztikai kínálat és szolgáltatások összehangolt fejlesztése érdekében, közös kínálati paletta kialakításában.
Az MSB Fejlesztési Tanácsadó Zrt. megbízásából zajló közvélemény-kutatáshoz a cég tájékoztatása szerint különböző előfizetéses illetve ingyenes adatbázisokból nyerték az elérhetőséget, ugyanakkor adatvédelmi tájékoztatójukra mutatnak, melyben leszögezik: kizárólag az érintettek által megadott személyes adatokat kezeli, adatokat más forrásból nem gyűjtenek. A válaszadás nem volt kötelező, az interjú elején a válaszadó eldönthette, hogy hajlandó-e válaszolni a kérdésekre, de menet közben is megszakíthatja a beszélgetést.
Mint a Szociográf lapunknak küldött levelében megjegyzi, a válaszadási hajlandóság a körzetben az átlagnál sokkal jobb volt, a szükséges mintát három nap alatt rögzítették.
A Facebook gombja működik ugyan, de az uniós szabályok miatt nem, vagy csak nagyon ritkán tárolja a megosztások számát.