Piackutatók szerint a Yahoonak júliusban 199,6 millió egyedi látogatója volt a rivális Google 192,3 milliójával szemben.
Tavaly júliusban, amikor a Yahoo vezetőségváltást szenvedett, az cégnek még 163 millió egyedi látogatója volt, szemben a Google 190 milliójával. Az átszervezés egyebek között a Yahoo e-mail-szolgáltatását és a Flickr fotómegosztó oldalát is érintette. Mayer, Az új vezető megszabadult egyes, kevésbé népszerű termékektől, köztük az Altavista keresőmotortól. A júliusi adatok nem foglalják magukba a Yahoo által májusban 1,1 milliárd dollárért megvásárolt Tumblr blogoldal látogatottságát. A mobilróleszközökről elért szolgáltatások forgalma terén a Yahoo a harmadik helyen áll a Facebook és a Google mögött.
A Facebook gombja működik ugyan, de az uniós szabályok miatt nem, vagy csak nagyon ritkán tárolja a megosztások számát.