Decembertől kapható a Coca Cola új terméke, a Fairlife, azaz a prémium kategóriás tej. A magas minőségű ital még csak az Egyesült Államok boltjaiban kapható, a márka felépítése éveket vehet igénybe. Piaci elemzők nem fűznek hozzá sok sikert.
A cégóriás tejét az állatokat kímélő módon állítják elő. A tej laktózmentes lesz, így az arra érzékenyek is fogyaszthatják, különlegessége, hogy 50 százalékkal magasabb fehérje- és 30 százalékkal alacsonyabb cukortartalommal bír. Az ára is a minőségéhez igazodik: duplája lesz az egyszerű bolti tejének. A terméket a Coca Cola a tejtermelők közös vállalatával hozza forgalomba.
A cég ügyfélkapcsolati igazgatója biztatóan tekint a beruházásra, ugyanis a márka felépítését követően néhány év múlva jócskán jövedelmezőnek véli az üzletágat. Elemzők véleménye megoszlik, sokak szerint a piaci környezet nem kedvez a felső árkategóriás tej számára. Ítéletüket a tejeladások elmúlt évtizedben tapasztalt 8 százalékos csökkenésével magyarázzák.
A Facebook gombja működik ugyan, de az uniós szabályok miatt nem, vagy csak nagyon ritkán tárolja a megosztások számát.