Egymás után hagyják el az olimpiát a szponzorok

Nagyvilág - szerző: HH

Egy gazdasági alapon üzemeltetett vállalkozásnál nincs helye érzelmeknek, tradícióknak és bukó befektetésnek. Az olimpia pedig már nem olyan népszerű mint hajdan, ezért kiszállt belőle a fő szponzor, a McDonald’s. És még négy nagy támogató.

 

A világméretű étteremlánc negyven éve pénzelte az ötkarikás játékokat, ám az elért egy olyan mélypontra, ahonnan úgy tűnik, nem látszik a visszaút és támogatási szerződést bontott a szervező bizottsággal. A deficit akkora, hogy ezt a lejárat előtt három évvel tették.

 

Az McDonald’s egyike volt annak a 13 főtámogatónak, amelynek szerződése volt a 2018-as pjongcsangi téli és a 2020-as tokiói nyári játékokra. A szakítás nyomán azonban a dél-koreai eseményen már csak együttműködő partnerként és néhány étteremmel lesz jelen.

 

Nem csak a McDonald’s hátrált ki a NOB támogatásából, nemrég így tett a Budweiser, az AT&T, a Citi és a Holton is.


A Facebook gombja működik ugyan, de az uniós szabályok miatt nem, vagy csak nagyon ritkán tárolja a megosztások számát.