Februártól megszűnt a pénztári és információs szolgáltatás a Volánbusz harkányi irodájában – számoltunk be róla korábban. Most kiderült az is, hányan nem tudnak jegyet vagy bérletet venni Harkányban.
Többen is aggódtak, hogy sokan kényszerből vásárolták meg jegyüket a harkányi állomáson, ez azonban úgy tűnik nagyon nincs így, ott leginkább csak a bérleteket vették meg 2023-ban is.
Mint a Volánbusz közölte az Új Harkányi Hírekkel, a harkányi pénztárukban tavaly mindössze 4 (négy) darab menetjegyet vásároltak az utasok.
Úgy tűnik viszont, a bérletesek használták inkább az irodát, mintsem az idős alkalmi utazók, bár az egész évben eladott bérletek száma sem érte el a 3500-at.
A vállalat részletezte: múlt év februárjában napi átlagban 12 bérletet vásároltak az utasok, a legrosszabb hónap ebből a szempontból július volt, amikor egy átlagos nap mindössze 7 bérlet talált vevőre. A nyitvatartási napok 65 százalékában az értékesített utazási jogosultságok darabszáma még a tízet sem érte el.
Mint a Volánbusz megjegyzi, utasaik menetjegyüket és a hozzá tartozó kiegészítő jegyet a társaság honlapján is megvásárolhatják, a Volánbusz Zrt. által üzemeltett országos járatok közül a Budapestről a Népliget, a Stadion, az Árpád-híd vagy az Újpest-városkapu autóbusz-állomásról induló, vagy ezekre az állomásokra érkező, illetve valamennyi online elővételben elérhetővé tett járatra.
Jelenleg a Volánbusz Pest vármegyei, valamint Budapestet érintő országos járataira lehetséges az online bérletváltás. A felsorolt vásárlási lehetőségeken kívül a Közlekedési Mobiljegy alkalmazásban és annak társszolgáltatói applikációiban szintén válható jegy és bérlet, mint ahogy a MÁV appban is.
A Facebook gombja működik ugyan, de az uniós szabályok miatt nem, vagy csak nagyon ritkán tárolja a megosztások számát.