Forgalomélénkítő kampányt indít a Magyar Turisztikai Ügynökség (MTÜ) a fürdők forgalmának fellendítésére. A Kikapcsol, gyógyít, feltölt szlogennel az ország gyógyfürdőit állítják a reklám középpontjába.
A belföldi és nemzetközi kampány az MTÜ marketingkommunikációs eszközeivel az energiaválság miatt nehéz helyzetbe került turisztikai szolgáltatókat támogatja. A reklámkampány célja, hogy a forgalomélénkítés által növekedjen a szolgáltatók bevétele, ami hozzájárulhat az energiaköltségek kigazdálkodásához.
A november közepén elindított téli kampány az ország gyógy- és termálvízkincsét, világszínvonalú fürdőit népszerűsíti. A reklámok azonos üzenettel jelentek meg Németországban, Ausztriában, Franciaországban, az Egyesült Királyságban és az Egyesült Államokban. Az online és social media kommunikáció mellett nagy hangsúlyt kapnak a televíziós és nyomtatott megjelenések, illetve az online utazási irodák. Emellett a kampányfilm és a hirdetések számos légitársaság oldalain is láthatóak.
A Facebook gombja működik ugyan, de az uniós szabályok miatt nem, vagy csak nagyon ritkán tárolja a megosztások számát.