Marketingműhely: kevesebb szöveg, több eredmény

Életmód - szerző: HH

A Harkányi Turisztikai Egyesület keltette életre azt a marketingműhelyt, melyben a város valamennyi intézményének képviseletében a rendezvények, események kommunikációja mellett az egységes megjelenés is téma.

 

Hasonló célkitűzést követő, de ügyetlen és ötletelésen alapuló kezdeményezés már több is volt a Harkányban. A mostani, immáron szakmai irányítással bíró munka kezdő lökését egy februári, Harkányi Psoriasis Centrumban tartott – akkor a Zsigmondy Vilmos Harkányi Gyógyfürdőkórház szerevezésében álló – hasonló témájú összejövetel adta meg. Ekkor körvonalazódtak a valódi feladatok és tisztázódott a résztvevői gárda illetve vált egyértelművé az az irány, ami a város alapvető célkitűzése kell hogy legyen.

 

A heti koordinációk – melynek továbbra is a HPC ad otthont – kezdeti témái között az egységes arculati megjelenés szerepel, míg a műhely mellőzte az általában eredménytelenséghez vezető hangzatos de tartalmatlan, közhelynek számító koncepciók ismételgetését; az intézmények szerződéseken alapuló kommunikációs tevékenységeinek összehangolása, a párhuzamos folyamatok helyett a munkamegosztás megvalósítása ugyanis már az első hetek eredményeként írható le.


A Facebook gombja működik ugyan, de az uniós szabályok miatt nem, vagy csak nagyon ritkán tárolja a megosztások számát.