December 27. és 29. között igazgatási szünetet tartanak a hivatalok, zárva lesznek a kormányablakok is. A három nap alatt korlátozott nyitvatartással országszerte 22 kormányablak és a Központi Okmányiroda fogadja csak az ügyfeleket.
A két ünnep közötti három munkanapon megyénként egy, a fővárosban három kijelölt kormányablakban lesz lehetőség 9-14 óra között személyi igazolvánnyal, útlevéllel, vezetői engedéllyel, lakcímigazolással, ügyfélkapu-regisztrációval, Nemzeti Egységes Kártya (NEK)-regisztrációval, Európai Egészségbiztosítási Kártya igénylésével, TAJ-kártya másolat kiadásával, illetve rendszeres létfenntartási támogatás iránti kérelem beadásával kapcsolatos ügyintézésre.
A kormányablak utoljára december 22-én tart nyitva, ezután csak január 2-től lehet ügyet intézni. Baranyában csak Pécsen, a Kossuth tér 1-3. szám alatti kormányablak lesz az év utolsó napjaiban is nyitva.
Továbbá a Központi Okmányirodában szintén 9 és 14 óra között lehet majd személyazonosításra alkalmas okmányokkal kapcsolatos ügyet, valamint ügyfélkapu- és NEK-regisztrációt intézni, valamint sürgősségi és azonnali – három, illetve egy napon belüli – útleveleket átvenni.
Az online beérkezett kérelmek – mint például vezetői engedély hosszabbítása, online lakcímbejelentés – feldolgozására nem lesz lehetőség az igazgatási szünetben, ezeket a kormányablakok csak 2024. január 2-től intézik.
A kormányhivatalok és járási hivatalok a halaszthatatlan hatósági feladataikat az igazgatási szünetben is ellátják, azonban a folyamatban lévő eljárások határidejébe az igazgatási szünet időszaka nem számít bele.
A kormányhivatalok által működtetett vizsgaállomásokon és a földhivatalokban szintén szünetelni fog a félfogadás, utóbbiak január harmadikán nyitnak.
A Facebook gombja működik ugyan, de az uniós szabályok miatt nem, vagy csak nagyon ritkán tárolja a megosztások számát.