Tombol az új marketingirányzat

Életmód - szerző: KT

A reklámfilmek fogalma eleinte csak a TV-ből ismert néhány másodperces bejátszások, majd animációk és effektek világát jelentette.


Az elmúlt években egyre több vállalat ismerte fel a közösségi oldalak és a videomegosztók jelentőségét, így kialakult az akár néhány perces reklámfilm intézménye, melynél a rövidség – a műsoridő kötöttségének hiányában – nem feltétel. A terjesztést néha kegyesebb hazugság is segíti, mint például az „EU-ban betiltott reklámfilm” elnevezés, mely persze egyáltalán nem igaz, de kattintásra ösztönöz. Ki az, aki megállná, hogy ne nézze meg, mit tilt a Nagy Testvér? A marketingszakemberek egyszerűen fenomenálisnak tartják az alappilléreket újraíró műfajt, a hozzá nem értők meg remekül szórakoznak és teszik a dolgukat: osztják. Az utóbbi évek legfrappánsabb reklámfilmjét azonban nem a magyar trend, hanem az LG mutatta be. A falra szerelt nagyméretű Ultra HD mindenkit megtévesztett.

 


A Facebook gombja működik ugyan, de az uniós szabályok miatt nem, vagy csak nagyon ritkán tárolja a megosztások számát.