Hetedik generációs logóját éli a keresőóriás. Kisebb, aktualitásokhoz illeszkedő változatból már korábban is számtalan készült, de a Google ma búcsút vett az alapokat jelentő talpas betűtípustól. Éjjel állította állították be az új feliratot, mely a 2013 óta megszokott képet váltotta.
1998 – A Stanford Egyetem két végzős hallgatója, Larry Page és Sergey Brin használja projektjéhez az első logót, melynek betűtípusa egy évig maradt a képernyőkön. A feliratot egyébként Ruth Kedar grafikus tervezte. Sok közhiedelemmel ellentétben a színeknek nincs önálló jelentésük.
1998– Még ebben az évben megcsinálták az első ünnepi logót, amikor a csapat a Burning Man fesztiválra vonult augusztus végén.
1998 – Szeptemberben a kereső a google.com címre költözik, így világot látott a bétaverzió.
1999 – Májusban a játékos és kifinomultabb Catull betűtípusra változott a felirat. Ez a változat tartotta magát a legtovább, tizenegy évig nézhettük.
2010 – Kevesebb árnyék, világosabb színek – ennyiben változott a Google keresősávja felett is látható logó.
2013 – Szeptemberben változott utoljára a keresőóriás felirata: az embléma elveszti térhatását, lapos lesz.
2015 – Reggel már új felirattal találkozhattunk: változott a betűtípus, és a GOOGLE szó egy G betűt ábrázoló ikonból valamint egy pontokból álló család része lett, amit egyszerű animáció köt össze.
A Facebook gombja működik ugyan, de az uniós szabályok miatt nem, vagy csak nagyon ritkán tárolja a megosztások számát.