Március 1-jével távozik posztjáról Don Thompson, a McDonald’s vezérigazgatója. A vállalat közleménye szerint helyét Steve Easterbrook ügyvezető alelnök, a cég fő márkamenedzsere veszi át, aki 25 éve van a cégnél és már igazgató is volt.
A gyorsétterem-lánc bevétele tavaly 3,6 százalékkal esett vissza, ebből egyedül az utolsó negyedév bukása 21 százalék volt. Az elemzők több okot jelölnek meg: az egyik a fogyasztói szokások változása, aminek részét képezi a konkurenciának kedvező tudatosan egészségesebb táplálkozás, a másik az a szerencsétlenül elsült változtatás, amit a menükben végeztek el, ugyanis a megnövekedett kínálat lelassította a kiszolgálást.
Az új igazgató nevéhez fűződik a most indult arculatfrissítő marketingkampány, a korábbi digitális fejlesztések, és több menü újítás is.
A Facebook gombja működik ugyan, de az uniós szabályok miatt nem, vagy csak nagyon ritkán tárolja a megosztások számát.