Kezdődik a kedvezményrendszer tesztüzeme

Helyi - szerző: HH

Más városokhoz hasonlóan idén Harkány is bevezeti saját kedvezménykártya rendszerét, amelynek tesztelése már a nyár közepén elindult.

 

A DDOP pályázaton nyert közel 4 millió forintos összegből első fázisban 50 darab terminál kerül telepítésre, vonalkód leolvasókkal, kiszolgálórendszerrel, tűzfalakkal és a kártyákkal. A rendszer üzemeltetője a Harkányi Turisztikai Desztináció Menedzsment szervezet.

 

Jelenleg a helyi vendéglátóegységek, szállásadó helyek és egyéb turisztikai szolgáltatók külön-külön működnek, és egyéni érdekeik szerint hoznak döntéseket a piacon. Azért, hogy a szolgáltatók a változó kihívásoknak Harkányban is minél jobban meg tudjanak felelni, és a komplex szolgáltatásokat tartósan alacsony áron tudják kínálni, a térség összefogott és elindította a saját kedvezménykártya rendszerét – hangzik a szervezet koncepciója, amiről közleményt is kiadott.

 

A program keretében az érkező vendégek, ittartózkodásuk idejére egy plasztikkártyát igényelhetnek, amellyel egyrészt százalékos kedvezményekben részesülnek bizonyos szolgáltatások igénybevételekor, másrészt pontokat gyűjthetnek vele, amik segítségével egy-egy szolgáltatás árát akár 90 százalékkal is csökkenthetik.

 

A kártya használata az ittartózkodás idejére szól és semmilyen hosszú távú kötelezettség nem kapcsolódik hozzá, a megszerzéséhez pedig néhány adat kell csupán. Érdekessége, hogy nem csak személyeket, de csoportokat is tud kezelni, így egy család esetében elég, ha egy ember váltja ki és máris mindenki élvezheti a komplex kedvezményrendszer minden előnyét.

 

A program hoteleket, magánszállásadókat, éttermeket, borászatokat, egy horgásztavat, gyógyászati intézményeket kapcsol majd össze. A bevezetés célja, hogy megkönnyítse a vendégek kikapcsolódását, és erősítse a Harkányhoz való kötődést. A rendszer próbaüzeme hamarosan indul, néhány hónap alatt a széles körben való elterjesztéshez szükséges részletek is tisztázódnak.

 

A kártyarendszer próbaüzemének rengeteg kérdést kell megválaszolnia: a területiségen és a kódgeneráláson túl például ki fogja a kedvezményt biztosítani a szolgáltató felé, milyen rendszerben adják ki és fogadják el a kártyákat, az miként kapcsolódhat a meglévő informatikai háttérhez, de kérdés lehet akár a kártyán szereplő kép is. Érdekes felvetés lehet a Harkánykártyával való együttműködés is.