Harkány tavalyi évi médiaszereplése Ördög Nórával indult, majd a csúszdák átadása vitte a város hírét. A Harkányi Turisztikai Egyesület idén sem közömbös a tervezett marketing tekintetében, így összesen bruttó 1,7 millió forintból készült el az az idei kampány, mely érdemben célozza a közönséget.
Az egy éve bemutatott imázsfilm rövidített verziója alig 10 másodperc, sodró lendülete pedig több nyelven is betekintést ad a város nyári pezsgésébe. Ez utóbbi lehetőséget leginkább az egyesület tagjai élvezhetik, míg a hazai állami és kereskedelmi televíziókba a magyar változat, egy úgynevezett szpot került be. A televíziócsatornák fizetett megjelenéseivel aligha vádolható bárki is, hogy az érdekköröket tartja szem előtt, hiszen a fő műsoridők lekötése mellett a hirdetés nézettség által mérhető hatékonysága dominál: az MTVA csatornái mellett a Hír TV, ATV, vagy az RTL Klub is népszerűsíti városunkat.
Április utolsó és május első heteiben tucatnyi alkalommal a Hír TV képernyőjén bukkant fel az átgyúrt harkányi kisfilm, de a Duna World műsorán is több alkalommal lehet találkozni vele. A tíz másodperces szpotot előbbi helyen főműsoridőben, 20 és 21 óra között vetítették az Egyenesen, a Riasztás és a Híradó nézőinek.
A Dunán is a tematikus műsorokhoz igazodott a megjelenés, egész pontosan azok láthatták legtöbbet, akik a Család-barátot, Útravalót, és az M1 híradóját vagy a Kívánságkosarat nézték, de az Ízőrzők, és az időjárás-jelentések szerelmesei is megcsodálhatták.
A harkányi reklámmal filmeket is megtűzdeltek: az M3 retrócsatorna műsorán most is fut, a reneszánszát élő és egyre nézettebb Szomszédok mellett a Derrick, Helló világ! valamint a Szívtipró gimi közben is megjelenik, de a Római vakáció és a Hazárd megye lordjai valamint a Szerelemhajó követőinek sem kell nélkülözni.
Szintén a nézettség dominál az ATV most is futó megjelenéseinél: a csatornán az Egyenes beszéd, Krizishow, Csisztu24 vagy az esti híradó blokkjában mutatják be.
A tévézési trendek szerint a nyár közeledtével kevés időt töltünk a képernyők előtt, ezért csakis a legnézettebb műsorokat célszerű megcélozni reklámmal. Az RTL Klub is átrendezte műsorrendjét, a harkányi bevágás pedig az egyik legnépszerűbb műsora, az Éjjel nappal Budapest képkockái között kapott helyet szintén májusi megjelenésekkel.
A nyári fogyasztási szokásokhoz igazodva a Szüreti Fesztivál augusztusban induló kampánya a Petőfi rádióban zajlik: több mint negyven alkalommal, a délelőtti és a délutáni főműsoridőben népszerűsíti reklámunkkal a szeptemberi rendezvényt.
A Facebook gombja működik ugyan, de az uniós szabályok miatt nem, vagy csak nagyon ritkán tárolja a megosztások számát.