A 150 lovas VFTS a trélerre feszítve, a vontató busz motorja pedig már jár – a csapatot épp a péntek hajnali indulás előtt csíptük el Harkányban, tesztelni indulnak az új autót. Az első félév siralmas a rallyesport számára, és még nem tudni, mit hoz a jövő. Az esti megbeszélés után terveik már vannak, 5-6 futamra számítanak idén.
A rallye versenynaptára mellett a támogatók és szponzorok lehetőségein is érződik az első félévre bélyeget nyomó koronavírus-járvány. Az összetételében és autójával is megújult csapat az idei első versenye mellett a határok nyitását is várja, nem véletlenül, hiszen főként külföldi futamban gondolkodik a tavaly Harkány és a fürdő által is támogatott tagot felsorakoztató team. Dátum még nincs, a járvány miatt pedig a szponzorok is behúzták a féket.
Eddig négy verseny maradt el, és még nem tudni, mikor kezdődik a szezon – mondta Béres Unicum Attila. Mint a harkányi navigátor elárulta, Horvátország és Szlovénia mellett az olasz és osztrák pályákban is gondolkodnak, bízva a határok mielőbbi nyitásában és a kedvező utazási feltételekben.
Ezt az autót még meg kell tanulni – mondta Merencsics Árpád a tavalyi, még Suzukival vívott Mitropa Kupa Historic abszolút bajnoka. Az új Lada VFTS mellett az összetételében is új csapat versenyen ismerkedne egymással, az irány pedig egyértelműen külföld. Eredetileg a Mitropa Rally Cup összes futamát célozták meg, de a járvány miatt újra kell gondolni az évet, így most elsősorban a nemzetközi bajnokság, a FIA CEZ valamint az Alpok-Adria Kupa kihívást jelentő állomásai a terv.
A Facebook gombja működik ugyan, de az uniós szabályok miatt nem, vagy csak nagyon ritkán tárolja a megosztások számát.