Nevet vált a Tesco

Gazdaság - szerző: Kacsúr Tamás

Gondolta volna, hogy 15 éve él a Gazdaságos elnevezés? Hát tovább nem kell számolnia, ugyanis Value lesz a saját márkás termékek a neve, mégpedig az első minőségi szinten. A magasabb, prémium kategória a Tesco Finest nevet kapja, a csomagolás minden esetben megújul.

 

 

A váltás, pontosabban az újra bevezetés oka részben az, hogy a bevezetés óta eltelt 15 év alatt a brand megfáradt, kissé mellőzötté vált, az egyszerű csomagolás miatt a fogyasztók egy része adott esetben csak szégyenkezve rakta kosarába ezeket a termékeket, illetve számos, negatív felhangú internetes mém is született a dizájn elemeinek felhasználásával – mondta Lőw Laura, az áruház saját márkájáért felelős vezetője a Napi Gazdaságnak.

 

A változást egy éve tervezik és mintegy háromszáz terméket érint. Ezeket a konkurens cégek termékeivel is összehasonlították, amellett, hogy minőségüket több szempont alapján is megvizsgálták. Radikális változást tizenegy esetben kell végezni, három terméket pedig a polcokról is eltüntetnek.