Az Uber ellen tiltakoztak, most a saját cégükkel szívhatnak

Belföldi hírek - szerző: Kacsúr Tamás

A huszonegyedik században a taxisok mellé be kellett, hogy jöjjön az egész világon jól működő Uber, hogy rájöjjenek: hitvány, amit csinálnak. De ahelyett, hogy az áraikon és a szolgáltatás minőségén gondolkodtak volna el, inkább tüntetni mentek és elüldözték az alkalmazást.

 

 

Olcsóbb volt, minőségibb és nem lehetett trükközni olyannal, hogy nem kapcsolják be az órát. A hiénák elűzték az Ubert. De most jön egy másik, ami taxiscégekkel dolgozik, így a magánzó hirdetheti a mobilszámát, ha fuvart akar. Magyarországon meg Debrecen menőzik azzal, hogy lehet internetes alkalmazással taxit hívni. Gratulálunk, a

 

robotautók hajnalán

 

ez aztán baromi nagy szó. No de itt a német Daimler Mytaxi nevű szolgáltatás, ami egy angol társával összeolvadva hódítja meg Európát: Ausztria, Németország, Olasz és Lengyelország, Portugália, Spanyolország és Svédország után Magyarországra is beteszi a lábát. A működét fedező vállalatot, a Taxify Hungary Fuvarszervező Kft.-t múlt pénteken vette nyilvántartásba a Cégbíróság 50 millió forint jegyzett tőkével.

 

Ez a 70 millió felhasználóval büszkélkedő szolgáltatás nem személyszállító cég, hanem egy taxihívó szolgáltatás, ami taxivállalatokkal dolgozik együtt.

 

       Vajon a diszpécserközpontok feleslegessé vált alkalmazottjai mihez kezdenek?

       A zsebre dolgozó magántaxisok fognak tüntetni a könnyebben hívható taxik ellen?

       Az alkalmazással jegyzett fuvarban hogy lesz kikapcsolva a taxióra?

       A méter pontosan számított úton hogy kerülik meg a fél várost?

       Marad a trükk, hogy a csomagpakolás közben titkon minden utast lefizettetnek?

       Vagy majd tüntetnek ez ellen is..?